4. Sınıf Din Kültürü Ders Kitabı Sayfa 80-81-82-83-84 MEB Yayınları

İlkokul 4. Sınıf Din Kültürü Kitabı Hz. Muhammed’in (sav) Doğduğu Çevre Metni Etkinlik Cevapları Sayfa 80, 81, 82, 83, 84


4. Sınıf Din Kültürü Kitabı Hz. Muhammed’in (sav) Doğduğu Çevre Metni Etkinlik Cevapları


İlkokul 4. Sınıf Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Kitabı Cevapları, 4. Sınıf Din Kültürü dersinin Hz. Muhammed’in (sav) Doğduğu Çevre konusuna dair etkinliklerin doğru yanıtlarını sunar. 4. Sınıf Din Kültürü Kitabı Sayfa 80-81-82-83-84 MEB Yayınları‘nda yer alan bu etkinlikler, öğrencilerin Peygamberimizin doğduğu çevre hakkındaki bilgilerini pekiştirmelerine yardımcı olur. 4. Sınıf Din Kültürü Hz. Muhammed’in (sav) Doğduğu Çevre Metni Etkinlik Cevapları ile çocuklar, konuyu daha iyi anlar ve öğretici materyallerle desteklenirler.


“4. Sınıf Din Kültürü Ders Kitabı Sayfa 80-81-82-83-84 MEB Yayınları”

4. Sınıf Din Kültürü Sayfa 80, 81, 82, 83, 84 Cevapları, MEB Yayınları tarafından hazırlanan içeriklerle öğrencilere detaylı bir bilgi sağlar. İlkokul 4. Sınıf Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Kitabı Cevapları, 4. Sınıf Din Kültürü dersindeki bu sayfalarda yer alan etkinliklerin yanıtlarını içermekte olup, öğrencilerin Hz. Muhammed’in (sav) Doğduğu Çevre konusundaki bilgi ve anlayışlarını geliştirir.


4. Sınıf Din Kültürü Kitabı Sayfa 80-81-82-83-84


Soru : Hz. Peygamber’in doğduğu çevre hakkında bilgi sahibi olmak sizce neden önemlidir?


Cevap : Hz. Peygamber’in doğduğu çevreyi tanımak, onun getirdiği mesajların hangi koşullarda ortaya çıktığını ve o dönemdeki insanların ihtiyaçlarına nasıl cevap verdiğini anlamamızı sağlar. Ayrıca, cahiliye döneminin dinî, sosyal ve ahlaki yapısını öğrenmek, İslam’ın getirdiği değişimlerin büyüklüğünü kavramamıza yardımcı olur. Bu bilgiler, Peygamberimizin örnek kişiliğini ve mücadele azmini daha iyi anlamamızı sağlar.


4. Sınıf Din Kültürü MEB Yayınları Ders Kitabı Sayfa 84 Cevapları


Soru : Verilen tabloya Hz. Muhammed’in (sav) doğduğu ortamın dinî, sosyal ve ekonomik özelliklerini kısaca yazınız.


Cevap :

Hz. Peygamber’in (sav) doğduğu Mekke, dinî olarak putperest bir toplumdu. İnsanlar birçok putu tapınıyor ve Kâbe etrafında ibadet ediyorlardı. Ancak, bu dönemde bir grup insan, özellikle Hanifler, tek tanrıya inanıyordu.

Sosyal açıdan, Mekke’de kabilecilik yaygındı. Akrabalık bağları oldukça güçlüydü ve insanlar kabileler arası dayanışma içinde yaşıyorlardı. Fakat, kölelere ve kadınlara karşı çok sert tutumlar sergileniyordu. Aynı zamanda kan davaları ve kabileler arası çatışmalar da yaygındı.

Ekonomik olarak, Mekke, ticaretin önemli bir merkeziydi. Kervan yolları üzerinde bulunması nedeniyle, kervan ticareti büyük önem taşıyordu. Mekke’nin zenginliği, bu ticaretin sağladığı gelirle artıyordu. Ayrıca, fuarlar ve panayırlar da ticari hayatın bir parçasıydı.


“4. Sınıf Din Kültürü Ders Kitabı Sayfa 80-81-82-83-84 MEB Yayınları” konusunun ders kitabı cevapları videosunu aşağıda inceleyebilirsiniz.




 

4. Sınıf Din Kültürü Ders Kitabı Sayfa 85-86 MEB Yayınları

İlkokul 4. Sınıf Din Kültürü Kitabı Hz. Muhammed’in (sav) Ailesi Metni Etkinlik Cevapları Sayfa 85, 86


4. Sınıf Din Kültürü Kitabı Hz. Muhammed’in (sav) Ailesi Metni Etkinlik Cevapları


İlkokul 4. Sınıf Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Kitabı Cevapları, 4. Sınıf Din Kültürü dersinin Hz. Muhammed’in (sav) Ailesi konusuna dair etkinliklerin doğru yanıtlarını sunar. 4. Sınıf Din Kültürü Kitabı Sayfa 85-86 MEB Yayınları‘nda yer alan bu metinler, öğrencilerin Peygamberimizin ailesi hakkında detaylı bilgi edinmelerine yardımcı olur. 4. Sınıf Din Kültürü Hz. Muhammed’in (sav) Ailesi Metni Etkinlik Cevapları ile çocuklar, konunun tarihsel ve kültürel bağlamını anlayabilir ve etkinlikleri doğru bir şekilde tamamlayabilirler.


“4. Sınıf Din Kültürü Ders Kitabı Sayfa 85-86 MEB Yayınları”

4. Sınıf Din Kültürü Sayfa 85, 86 Cevapları, 4. Sınıf Din Kültürü MEB Yayınları tarafından hazırlanan materyallerle öğrencilere bilgi sağlar. İlkokul 4. Sınıf Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Kitabı Cevapları sayesinde, öğrenciler 4. Sınıf Din Kültürü dersinin bu sayfalarındaki etkinliklerin cevaplarını öğrenebilir ve Hz. Muhammed’in (sav) Ailesi hakkında kapsamlı bir anlayış geliştirebilirler.


4. Sınıf Din Kültürü Kitabı Sayfa 85-86


Soru : Hz. Muhammed’in (sav) ailesi hakkında neler biliyorsunuz?


Cevap : Hz. Muhammed’in (sav) ailesi, İslam tarihinde çok önemli bir yer tutar. Babası Abdullah, annesi Âmine, dedesi Abdülmuttalib, amcası ise Ebu Talib’dir. Babası vefat ettikten sonra dedesi Abdülmuttalib, annesi Âmine’nin vefatından sonra ise amcası Ebu Talib tarafından büyütülmüştür. Hz. Muhammed’in (sav) en yakın aile üyelerinden biri de kızı Fatima‘dır. Fatima, Hz. Ali ile evlenmiş ve Hasan ile Hüseyin isimli çocukları olmuştur.


4. Sınıf Din Kültürü MEB Yayınları Ders Kitabı Sayfa 86 Cevapları


Soru : Aşağıdaki tabloda, Hz. Muhammed’in (sav) aile bireyleri ile onlara ait isimleri eşleştiriniz.


Cevap :

  • EBU TALİB – Amcası
  • HALİME – Sütannesi
  • ÂMİNE – Annesi
  • ABDULLAH – Babası
  • FATIMA – Kızı
  • ABDÜLMUTTALİB – Dedesi

“4. Sınıf Din Kültürü Ders Kitabı Sayfa 85-86 MEB Yayınları” konusunun ders kitabı cevapları videosunu aşağıda inceleyebilirsiniz.




 

4. Sınıf Din Kültürü Ders Kitabı Sayfa 60-61-62-63-64-65-66-67-68-69-70-71 MEB Yayınları

İlkokul 4. Sınıf Din Kültürü Kitabı İnsani İlişkilerin Temeli: Sevgi ve Saygı Metni Etkinlik Cevapları Sayfa 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71


4. Sınıf Din Kültürü Kitabı İnsani İlişkilerin Temeli: Sevgi ve Saygı Metni Etkinlik Cevapları


İlkokul 4. Sınıf Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Kitabı Cevapları, 4. Sınıf Din Kültürü dersinde İnsani İlişkilerin Temeli: Sevgi ve Saygı Metni ile ilgili önemli bilgiler sunar. 4. Sınıf Din Kültürü Kitabı Sayfa 60-61-62-63-64-65-66-67-68-69-70-71 MEB Yayınları‘nda bulunan etkinlikler, öğrencilerin insan ilişkilerinde sevgi ve saygının önemini kavramalarına yardımcı olur. Bu sayfalarda yer alan 4. Sınıf Din Kültürü İnsani İlişkilerin Temeli: Sevgi ve Saygı Metni Etkinlik Cevapları, metnin anlaşılmasını destekleyen ve çocukların bu konuyu derinlemesine öğrenmelerini sağlayan aktiviteleri içerir.


“4. Sınıf Din Kültürü Ders Kitabı Sayfa 60-61-62-63-64-65-66-67-68-69-70-71 MEB Yayınları”

4. Sınıf Din Kültürü Sayfa 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 Cevapları, öğrencilere sevgi ve saygı kavramlarının insan ilişkilerindeki önemini öğretir. İlkokul 4. Sınıf Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Kitabı Cevapları sayesinde çocuklar, bu değerlerin günlük yaşamlarına nasıl entegre edileceğini öğrenirler. 4. Sınıf Din Kültürü MEB Yayınları tarafından hazırlanan bu kaynaklar, öğrencilere insani ilişkilerde olumlu davranışları pekiştirmeleri için gereken bilgileri sağlar.


4. Sınıf Din Kültürü Kitabı Sayfa 60-61-62-63-64-65-66-67-68-69-70-71


Soru : “Yaratılanı severim, Yaradan’dan ötürü.” sözünden ne anlıyorsunuz?


Cevap : Bu söz, Allah’ın yarattığı her varlığa sevgi ve saygı duymamız gerektiğini ifade eder. İnsanlar, hayvanlar, doğa ve tüm canlılar Allah’ın yaratmasıyla var olmuştur. Yaradan’a olan sevgimiz ve bağlılığımız, yarattıklarına karşı da merhametli ve saygılı olmamızı gerektirir.


4. Sınıf Din Kültürü MEB Yayınları Ders Kitabı Sayfa 62 Cevapları


İslam dini, insanlarla ilişkilere selamlaşarak başlanılmasına önem vermiştir. “Size bir selam verildiği zaman, ondan daha güzeliyle veya aynı selamla karşılık verin…” (Nisa suresi, 86. ayet.) ayeti ile Yüce Allah, selam vermenin yanında selama güzel bir karşılık verilmesini de emreder. Hz. Peygamber’in, selam yaygınlaştırıldıkça insanların aralarındaki sevgi ve saygının artacağını buyurması da selamın önemli olduğunu gösterir. (bk. Müslim, İman, 93.) Selamlaşmak iyi ilişkileri başlatan bir davranıştır. Komşumuzla karşılaştığımızda selamlaşmamak, aslında birbirimizi görmezden gelmek demektir. Selam verince aramızda bir iletişim başlar. Böylece komşumuzun bir sıkıntısından haberdar olur veya onun bir mutluluğunu paylaşırız. Bu yüzden selamlaşmak gibi güzel bir işi başlatan olmak için yarışmalı, karşımızdakinden beklemeden selam vermeye çalışmalıyız.

Soru : Metinden değerlerimizle ilgili ilkeler çıkarınız.


Cevap :

  • Selamlaşmanın önemi.
  • İletişimi başlatan taraf olma.
  • Sevgi ve saygının artırılması.
  • Komşuluk ilişkilerine dikkat etme.
  • Yardımlaşma ve paylaşma duygusunu geliştirme.

4. Sınıf Din Kültürü MEB Yayınları Ders Kitabı Sayfa 64 Cevapları


“Rabbin, sadece kendisine kulluk etmenizi ve anne babanıza iyi davranmanızı emretti. Onlardan biri veya ikisi senin yanında yaşlanırsa onlara ‘Öf’ bile deme! Onları azarlama! İkisine de gönül alıcı güzel sözler söyle. Onlara merhametle ve alçak gönüllülükle kol kanat ger. ‘Rabbim! Onlar nasıl küçüklükte beni şefkatle eğitip yetiştirdilerse şimdi sen de onlara merhamet göster.’ diyerek dua et.”

(İsra suresi, 23-24. ayetler.)

Soru : Verilen ayetlerden hareketle anne babaya nasıl davranılması gerektiğini listeleyiniz.


Cevap :

  • Anne babaya iyi davranmalı.
  • Onları azarlamamalı, “Öf” bile dememeli.
  • Gönül alıcı ve güzel sözler söylemeli.
  • Onlara merhametle ve alçakgönüllülükle yaklaşmalı.
  • Onlar için dua etmeli, şefkat göstermelidir.

4. Sınıf Din Kültürü MEB Yayınları Ders Kitabı Sayfa 65 Cevapları


Soru : Aşağıdaki hikâyeyi Betül’ün yazacağı mesajla tamamlayalım.

Salgın günleriydi. Salgından olumsuz etkilenmesinler diye 65 yaş üstü büyüklere sokağa çıkma kısıtlaması uygulanıyordu. Betül de derslerini tüm gün çevrim içi evden takip etmişti. Dersler bitip akşam olunca bir arkadaşından video paylaşımı geldi. Arkadaşı, paylaştığı videonun altına gülme sembolleri de eklemişti. Betül videoyu açıp izledi. Videoda hastaneye gitmek için sokağa çıkmış yaşlı bir amca vardı. Yaşlı amcayı sokakta yakalayan bir genç, onunla alay ederek ve sokağa çıkma yasağıyla korkutarak konuşuyordu. Yaşlı amca da büyük bir mahcubiyetle o alaycı gence durumunu anlatmaya çalışıyordu. Videoyu izledikten sonra Betül’ün gözleri doldu, boğazı düğümlendi. Yaşlı amcanın mahcup hâli gözünün önünden gitmiyordu. Yaşlı amcayı izni olmadan kameraya çekerek onunla alay etmeyi bir insan niçin yapar? Sosyal medyada etkileşim oluşturmak için yaşlılarla alay etmeyi bir insan nasıl kabul eder? Bu sorular Betül’ün vicdanın sesiydi. Betül, bu duygularla kendisine bu videoyu komik simgelerle gönderen arkadaşına bir mesaj yazmaya karar verdi.


Cevap : “Merhaba, gönderdiğin videoyu izledim ve çok üzüldüm. Yaşlı bir insanla alay etmek doğru bir davranış değil. Bu, onların onurunu zedeler ve toplumda sevgi yerine saygısızlığı artırır. Lütfen böyle videoları paylaşmaktan kaçınalım ve herkesi daha çok sevgi ve anlayışla kucaklayalım.”


Soru : Sizce Betül, arkadaşının bu videoyu paylaşmasına karşılık nasıl bir mesaj
yazmış olabilir?


Cevap : Bu video beni çok üzdü. Yaşlı insanlar bizim baş tacımızdır ve onların zor durumlarını alay konusu yapmak hiç hoş değil. Lütfen böyle paylaşımlar yerine onları anlamaya ve destek olmaya yönelik şeyler paylaşalım. Bu konuda biraz daha hassas olabiliriz.


4. Sınıf Din Kültürü MEB Yayınları Ders Kitabı Sayfa 67 Cevapları


Soru : Aşağıdaki tabloda aile ve akrabalıkla ilgili ifadeler yer almaktadır. Anlamını bilmediğiniz ifadeleri sözlükten bulunuz. Bildiğiniz başka ifadeler varsa bunları tablonun altına yazınız.


Cevap :

Anlamı Bilinmeyen İfadeler:

  • Baldız: Eşin kız kardeşi.
  • Bacanak: Aynı kadınların kız kardeşleriyle evlenen erkekler arasındaki ilişki.
  • Eltİ: Aynı ailenin erkek kardeşlerinin eşleri arasındaki ilişki.
  • Dünür: Çocukları birbirleriyle evlenen aileler arasındaki ilişki.

Bildiğim Başka İfadeler:

  • Kayınbirader: Eşin erkek kardeşi.
  • Gelinin kardeşi: Evlilik bağıyla bir kişinin eşinin ailesine mensup olan kardeş.
  • Kuzen: Amca, dayı, hala veya teyzenin çocuğu.
  • Üvey kardeş: Anne ya da baba bir olan kardeş.

4. Sınıf Din Kültürü MEB Yayınları Ders Kitabı Sayfa 68 Cevapları


Hz. Aişe, bir gün Hz. Peygamber’e şöyle sordu: “Ey Allah’ın Resulü! İki komşum var, ikramda bulunurken önce hangisinden başlayayım?” Hz. Peygamber, “Kapısı sana en yakın olandan.” cevabını verdi. (Buhari, Hibe, 16.)

Soru : Komşuluk ilişkileri açısından Hz. Peygamber’in cevabını yorumlayınız.


Cevap : Hz. Peygamber’in bu cevabı, komşuluk ilişkilerinde önceliğin yakınlık ve erişilebilirliğe verilmesi gerektiğini vurgular. Kapısı en yakın olan komşu, sıkça karşılaşılan ve iletişim halinde olunan kişidir. Bu nedenle, ilişkilerin güçlendirilmesi için ikram veya yardımlaşmada önce yakın komşudan başlanmalıdır. Bu yaklaşım, komşuluk bağlarının güçlenmesini ve yardımlaşmanın yaygınlaşmasını sağlar.


Soru : Aşağıda komşuluk hakkında atasözleri yer almaktadır. Bu atasözlerinin anlamlarını atasözleri ve deyimler sözlüklerinden araştırarak arkadaşlarınızla tartışınız.


Cevap :

Ev alma, komşu al: Yaşanılan çevredeki insanlarla iyi geçinmek, komşuların karakteri ve tutumu huzurlu bir yaşam için evin fiziksel özelliklerinden daha önemlidir.

Gülme komşuna, gelir başına: Başkalarının başına gelen kötü olaylarla alay etmemeli veya sevinmemeliyiz, çünkü aynı durum bir gün bizim de başımıza gelebilir.

Hayır dile komşuna, hayır gele başına: Komşuya iyilik ve güzellik dilemek, dolaylı olarak bize de iyi şeylerin gelmesine vesile olur. İyilik temennileri karşılıklı bir bağ oluşturur.

Komşu hakkı, Allah hakkı gibidir: Komşulara saygı ve iyi davranmak, Allah’a kulluk etmek kadar önemli bir insani görevdir.

Kurt, komşusunu yemez: Doğadaki hayvanlar bile yakınlarına zarar vermezken, insanların da komşularına kötülük yapmaması gerektiği vurgulanır.

Komşuda pişer, bize de düşer: Komşular arasındaki paylaşma ve yardımlaşmanın önemini anlatır. Komşular birbirinden fayda görebilir.

Komşu komşunun külüne muhtaçtır: En küçük ihtiyaçlar için bile komşuların birbirine destek olması gerekebilir. Yakın çevremizle dayanışma, hayatı kolaylaştırır.


4. Sınıf Din Kültürü MEB Yayınları Ders Kitabı Sayfa 70 Cevapları


Soru : Arkadaşınızda bulunmasını istediğiniz beş özelliği, verilen kelimelerden seçerek cümleleri tamamlayınız.


Cevap :

  • Arkadaşımın dürüst olmasını isterim.
  • Arkadaşımın güvenilir olmasını isterim.
  • Arkadaşımın samimi olmasını isterim.
  • Arkadaşımın sevecen olmasını isterim.
  • Arkadaşımın adil olmasını isterim.

“4. Sınıf Din Kültürü Ders Kitabı Sayfa 60-61-62-63-64-65-66-67-68-69-70-71 MEB Yayınları” konusunun ders kitabı cevapları videosunu aşağıda inceleyebilirsiniz.




 

4. Sınıf Din Kültürü Ders Kitabı Sayfa 72-73 MEB Yayınları

İlkokul 4. Sınıf Din Kültürü Kitabı Bir Sure Tanıyorum: Fatiha Suresi ve Anlamı Metni Etkinlik Cevapları Sayfa 72, 73


4. Sınıf Din Kültürü Kitabı Bir Sure Tanıyorum: Fatiha Suresi ve Anlamı Metni Etkinlik Cevapları


İlkokul 4. Sınıf Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Kitabı Cevapları, öğrencilere 4. Sınıf Din Kültürü dersinde Bir Sure Tanıyorum: Fatiha Suresi ve Anlamı Metni‘ni anlamaları için kapsamlı bilgiler sunar. 4. Sınıf Din Kültürü Kitabı Sayfa 72-73 MEB Yayınları‘nda yer alan etkinlikler, öğrencilerin Fatiha Suresi‘nin metnini ve anlamını öğrenmelerine yardımcı olur. 4. Sınıf Din Kültürü Bir Sure Tanıyorum: Fatiha Suresi ve Anlamı Metni Etkinlik Cevapları, bu bilgilerin pekiştirilmesi ve derinleştirilmesi için etkili bir kaynaktır. MEB Yayınları tarafından hazırlanan bu materyaller, öğrencilerin dini bilgilerini geliştirmelerini sağlar.


“4. Sınıf Din Kültürü Kitabı Sayfa 72-73 MEB Yayınları”

4. Sınıf Din Kültürü Sayfa 72, 73 Cevapları, Fatiha Suresi‘nin öğrenilmesi sürecinde öğrencilere rehberlik eder. İlkokul 4. Sınıf Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Kitabı Cevapları sayesinde çocuklar, bu önemli surenin anlamını ve içeriğini derinlemesine anlayabilirler. 4. Sınıf Din Kültürü MEB Yayınları tarafından sunulan bu kaynaklar, dini bilgilerle ilgili eksikliklerin giderilmesine ve öğrencilerin konuyu daha iyi kavramalarına yardımcı olur.


4. Sınıf Din Kültürü Kitabı Sayfa 72-73


Soru : Fatiha suresi nerelerde okunur?


Cevap : Fatiha suresi, namazlarda her rekatta okunması farz olan bir suredir. Namazın rüknü olarak kabul edilir ve ibadetlerin en önemli bölümlerinden biridir. Ayrıca duaların kabulü için yapılan niyazlarda da sıkça okunur.


4. Sınıf Din Kültürü MEB Yayınları Ders Kitabı Sayfa 73 Cevapları 


Soru : Fatiha suresinin okunuşunu anlamlarıyla eşleştiriniz.


Cevap :

“4. Sınıf Din Kültürü MEB Yayınları Ders Kitabı Sayfa 72-73 Cevapları”

“4. Sınıf Din Kültürü Ders Kitabı Sayfa 72-73 MEB Yayınları” konusunun ders kitabı cevapları videosunu aşağıda inceleyebilirsiniz.




 

4. Sınıf Din Kültürü SDR İpekyolu Yayıncılık Ders Kitabı Cevapları 2024-2025

İlkokul 4. Sınıf Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Ders Kitabı SDR İpekyolu Yayıncılık Sayfa ve Metin Cevapları


İlkokul 4. Sınıf Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Ders Kitabı Cevapları, öğrencilerin dini bilgilerini pekiştirmeleri açısından büyük önem taşımaktadır. Bu kitapta yer alan konular, çocukların ahlaki değerler geliştirmelerine ve topluma faydalı bireyler olmalarına yardımcı olur. 4. Sınıf Din Kültürü SDR İpekyolu Yayıncılık Cevapları ise, öğrencilerin öğrenme süreçlerini destekleyen pratik çözümler sunar.


“4. Sınıf Din Kültürü SDR İpekyolu Yayıncılık Ders Kitabı Cevapları”

Öğrencilerin ders içindeki başarılarını artırmak amacıyla hazırlanan 4. Sınıf Din Kültürü Sayfa Cevapları, dersin daha iyi anlaşılmasını sağlar. Metinlerdeki etkinlikler, çocukların düşünme becerilerini geliştirmeye yönelik olarak tasarlanmıştır. Bu etkinlikler, Din Kültürü 4. Sınıf dersinin eğlenceli ve öğretici olmasına katkıda bulunur.

Ayrıca, 4. Sınıf Din Kültürü Metin Etkinlik Cevapları sayesinde öğrenciler, öğrendiklerini pekiştirirken aynı zamanda eleştirel düşünme yeteneklerini de geliştirebilirler. Bu sayede, öğrenciler din kültürü konularında derinlemesine bilgi sahibi olur ve manevi değerlerini güçlendirirler.


“4. Sınıf Din Kültürü SDR İpekyolu Yayıncılık Kitabı”


4. Sınıf Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Ders Kitabı SDR İpekyolu Yayıncılık Cevapları Sayfa 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36. Cevapları için tıklayınız.


1. ÜNİTE: GÜNLÜK HAYATTAKI DINÎ IFADELER


1. Ünite Ünitemize Hazırlanıyoruz Metni Etkinlik Cevapları Sayfa 11


Günlük Konuşmalarda Dinî İfadeler Metni Etkinlik Cevapları Sayfa 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29


Dilek ve Dualarda Geçen Dinî İfadeler Metni Etkinlik Cevapları Sayfa 30, 31, 32


Bir Dua Tanıyorum: Sübhaneke Duası ve Anlamı Metni Etkinlik Cevapları Sayfa 33


1. Ünite Öğrendiklerimizi Değerlendiriyoruz Etkinlik Cevapları Sayfa 35, 36


4. Sınıf Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Ders Kitabı SDR İpekyolu Yayıncılık Cevapları Sayfa 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64. Cevapları için tıklayınız.


2. ÜNİTE: İSLAM’I TANIYALIM 


2. Ünite Ünitemize Hazırlanıyoruz Metni Etkinlik Cevapları Sayfa 37


İslam’ın İnanç Esasları Metni Etkinlik Cevapları Sayfa 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45


İslam’ın Şartları Metni Etkinlik Cevapları Sayfa 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53


Kur’an-ı Kerim Metni Etkinlik Cevapları Sayfa 54, 55, 56, 57, 58, 59


Bir Dua Tanıyorum: Amentü Duası ve Anlamı Metni Etkinlik Cevapları Sayfa 60, 61


2. Ünite Öğrendiklerimizi Değerlendiriyoruz Etkinlik Cevapları Sayfa 62, 63, 64


4. Sınıf Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Ders Kitabı SDR İpekyolu Yayıncılık Cevapları Sayfa 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88. Cevapları için tıklayınız.


3. ÜNİTE: GÜZEL AHLAK 


3. Ünite Ünitemize Hazırlanıyoruz Metni Etkinlik Cevapları Sayfa 65


Din Güzel Ahlaktır Metni Etkinlik Cevapları Sayfa 66, 67, 68


İnsani İlişkilerin Temeli: Sevgi ve Saygı Metni Etkinlik Cevapları Sayfa 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84


Bir Sure Tanıyorum: Fatiha Suresi ve Anlamı Metni Etkinlik Cevapları Sayfa 85, 86


3. Ünite Öğrendiklerimizi Değerlendiriyoruz Etkinlik Cevapları Sayfa 87, 88


4. Sınıf Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Ders Kitabı SDR İpekyolu Yayıncılık Cevapları Sayfa 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116. Cevapları için tıklayınız.


4. ÜNİTE:  HZ. MUHAMMED’İ TANIYALIM 


4. Ünite Ünitemize Hazırlanıyoruz Metni Etkinlik Cevapları Sayfa 89


Hz. Muhammed’in (sav) Doğduğu Çevre Metni Etkinlik Cevapları Sayfa 90, 91, 92, 93


Hz. Muhammed’in (sav) Ailesi Metni Etkinlik Cevapları Sayfa 94, 95, 96, 97, 98


Hz. Muhammed’in (sav) Doğumu, Çocukluk ve Gençlik Yılları Metni Etkinlik Cevapları Sayfa 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105


Hz. Muhammed’in (sav) Mekke ve Medine Yılları Metni Etkinlik Cevapları Sayfa 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113


Bir Dua Tanıyorum: Salli ve Barik Duaları ve Anlamları Metni Etkinlik Cevapları Sayfa 114


4. Ünite Öğrendiklerimizi Değerlendiriyoruz Etkinlik Cevapları Sayfa 115, 116


4. Sınıf Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Ders Kitabı SDR İpekyolu Yayıncılık Cevapları Sayfa 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140. Cevapları için tıklayınız.


5. ÜNİTE: DİN VE TEMIZLIK


5. Ünite Ünitemize Hazırlanıyoruz Metni Etkinlik Cevapları Sayfa 117


İslam Dini ve Temizlik Metni Etkinlik Cevapları Sayfa 118, 119, 120


Bedenimi ve Giysilerimi Temiz Tutarım Metni Etkinlik Cevapları Sayfa 121, 122, 123, 124


Evimi ve Okulumu Temiz Tutarım Metni Etkinlik Cevapları Sayfa 125, 126


Çevremi Temiz Tutarım Metni Etkinlik Cevapları Sayfa 127, 128, 129, 130, 131


5. Ünite Öğrendiklerimizi Değerlendiriyoruz Etkinlik Cevapları Sayfa 133, 134, 135


“4. Sınıf Din Kültürü SDR İpekyolu Yayıncılık Ders Kitabı Cevapları” konusunun ders kitabı cevapları videosunu aşağıda inceleyebilirsiniz.




 

error: Content is protected !!