4. Sınıf Sosyal Bilgiler Kitabı Sayfa 20-21-22-23 Cevapları Hecce Yayıncılık

İlkokul 4. Sınıf Sosyal Bilgiler Hecce Yayıncılık Kitabı İlgi, İhtiyaç ve Yeteneklerim Metin Etkinlik Cevapları Sayfa 20, 21, 22, 23


4. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabı Kitabı 20-21-22-23 Sayfa Cevapları öğrencilerin ilgi alanlarını, ihtiyaçlarını ve yeteneklerini keşfetmeleri için hazırlanmış etkinlikleri içerir. İlkokul 4. Sınıf Sosyal Bilgiler Kitabı Hecce Yayıncılık Cevapları öğrencilerin derslerde öğrendiklerini günlük yaşamda uygulamalarına yardımcı olur ve kendilerini daha iyi tanımalarını sağlar. Bu sayfalar, çocukların kendi özelliklerini fark etmeleri açısından önemlidir.


“4. Sınıf Sosyal Bilgiler Kitabı Sayfa 20-21-22-23 Cevapları Hecce Yayıncılık”

Öğrenciler, 4. Sınıf Sosyal Bilgiler Kitabı 1. Ünite İlgi, İhtiyaç ve Yeteneklerim Metni Etkinlik Cevapları ile kendi güçlü yönlerini ve geliştirilmesi gereken alanlarını belirler. Ayrıca 4. Sınıf Sosyal Bilgiler Hecce Yayınları Kitabı 20, 21, 22, 23 Sayfa Cevapları sayesinde öğrendiklerini pekiştirir ve sosyal yaşamda sorumluluk almayı öğrenirler. Bu süreç, bireysel gelişim ve sosyal farkındalık açısından büyük önem taşır.


“4. Sınıf Sosyal Bilgiler Kitabı İlgi, İhtiyaç ve Yeteneklerim Metni”


4. Sınıf Sosyal Bilgiler Kitabı Sayfa 20-21-22-23


Soru : Hangi yeteneklere sahip olduğunuzu düşünüyorsunuz? Fikirlerinizi söyleyiniz. 


Cevap : Benim sahip olduğum yetenekler arasında resim yapmak, müzik dinlemek, spor yapmak ve problem çözmek yer alıyor; ayrıca arkadaşlarımla iyi iletişim kurabiliyorum.


Soru :  Sınıf panosundaki afişleri inceleyiniz. Arkadaşlarınızın ilgi ve yeteneklerinin neler olduğunu, bu ilgi ve yeteneklerinden hareketle nelere ihtiyaç duyabileceklerini söyleyiniz.


Cevap : Arkadaşlarımın ilgi ve yetenekleri arasında dans, müzik, spor ve bilim projeleri var; bu yeteneklerini geliştirebilmek için malzeme, ders, öğretmen desteği ve etkinlik alanlarına ihtiyaç duyabilirler.


4. Sınıf Sosyal Bilgiler Hecce Yayıncılık Ders Kitabı Sayfa 22 Cevapları


Soru : Okulunuzda hangi etkinliklerin gerçekleştirilmesini istersiniz? Arkadaşlarınızla tartışınız. Belirlediğiniz etkinlikleri öğretmenlerinize ya da okul yönetimine bildiriniz.


Cevap : Okulumda resim, müzik, spor turnuvaları, kitap okuma saatleri ve doğa gezileri gibi etkinliklerin yapılmasını isterim. Arkadaşlarımla tartışarak bu etkinlikleri belirledik ve öğretmenlerimize veya okul yönetimine önerdik.


4. Sınıf Sosyal Bilgiler Hecce Yayıncılık Ders Kitabı Sayfa 23 Cevapları


Soru : Görselleri inceleyiniz. Ardından defterinize aşağıdaki gibi bir tablo çizip tabloyu uygun şekilde doldurunuz.


Cevap :

Çocukların Katıldığı Etkinlik Çocukların Yeteneği Ben Bu Yeteneğe Sahip Miyim? Daha Önce Bu Etkinliği Yaptım mı?
Satranç Zekâ ve strateji Evet / Hayır Evet / Hayır
Gitar Müzik ve ritim Evet / Hayır Evet / Hayır
Bale Dans ve esneklik Evet / Hayır Evet / Hayır
Masa Tenisi Hız ve koordinasyon Evet / Hayır Evet / Hayır
Koro Şarkı söyleme ve uyum Evet / Hayır Evet / Hayır
Ampüte Futbol Takım çalışması ve azim Evet / Hayır Evet / Hayır

Soru : Aşağıda verilen özelliklerden sizinle ilgili olanların yanına (✔) işareti koyunuz. Ardından arkadaşlarınızın hangi özelliklere (✔) işareti koyduğuna bakınız. Böylelikle arkadaşlarınızla aranızdaki ortak ve farklı ilgi alanlarını belirleyebilirsiniz.


Cevap :

(Örnek olarak doldurulmuş hâli):

  1. Çizgi film izlemeyi seviyorum. (✔)
  2. Futbol oynamayı biliyorum. (✔)
  3. Müzik dinlemekten hoşlanıyorum. (✔)
  4. Satranç oynamayı biliyorum. (✔)
  5. Bilgisayar oyunları oynuyorum. (✔)
  6. Boş zamanlarımda gezerim. (✔)
  7. Macera filmlerini seviyorum. (✔)
  8. Voleybol oynamayı seviyorum. (✔)
  9. Robotik yapboz yapmayı seviyorum. (✔)
  10. Boş zamanlarımda kitap okurum. (✔)

Soru : Empati kurmak nedir? Empati nasıl kurulur? Araştırınız. Ulaştığınız sonuçlarla ilgili resim yaparak sınıfa getiriniz. Resminizi sınıf panosuna asınız.


Cevap : Empati, başkalarının duygularını anlamak ve kendini onların yerine koyabilmektir. Empati kurmak için karşıdaki kişiyi dikkatle dinler, onun hislerini anlamaya çalışır ve anlayışlı davranırız.



 

Our Score

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

error: Content is protected !!