2. Sınıf Hayat Bilgisi 1. Kitap Sayfa 94-95-96-97-98-99 Cevapları

İlkokul 2. Sınıf Hayat Bilgisi MEB Yayınları 1. Kitap Görevim, Sorumluluğum Metni Etkinlik Cevapları Sayfa 94, 95, 96, 97, 98, 99


İlkokul 2. Sınıf Hayat Bilgisi MEB Yayınları ve 2. Sınıf Hayat Bilgisi Ders Kitabı 1. Kitap Cevapları, öğrencilerin konuları daha kolay anlamaları ve günlük yaşamda sorumluluklarını yerine getirmeleri için önemli kaynaklardır. Bu cevaplar, çocukların hem derslerde hem de hayatlarında daha bilinçli olmalarına yardımcı olur.


“2. Sınıf Hayat Bilgisi 1. Kitap Sayfa 94-95-96-97-98-99 Cevapları”

Özellikle 2. Sınıf Hayat Bilgisi Görevim, Sorumluluğum Metni Etkinlik Cevapları ve 2. Sınıf Hayat Bilgisi Sayfa 94, 95, 96, 97, 98, 99, öğrencilerin görev ve sorumluluk bilinci kazanmalarını sağlar. Böylece çocuklar hem aile içinde hem de okulda daha düzenli ve sorumlu bireyler haline gelirler.


“2. Sınıf Hayat Bilgisi 1. Kitap Görevim, Sorumluluğum Metni”


2. Sınıf Hayat Bilgisi 1. Kitap Sayfa 94-95-96-97-98-99


➣ Görselleri inceleyelim. İki görsel arasındaki farkları bulalım ve yuvarlak içine alalım.


Cevap

“2. Sınıf Hayat Bilgisi 1. Kitap Sayfa 94-95-96-97-98-99 Cevapları”

1. Görseller arasındaki farkların sebebi ne olabilir? 


Cevap :  Odanın dağınık olmasından kaynaklanıyor olabilir. 


2. Aile içindeki görev ve sorumluluklarınız nelerdir?


Cevap :  Evde odamı toplarım, derslerimi düzenli yaparım, sofrayı kurarken ve toplarken aileme yardım ederim.


2. Sınıf Hayat Bilgisi MEB Yayınları 1. Kitap Sayfa 95 Cevapları


➣ Yakın çevremizde üzerimize düşen görev ve sorumluluklara iki örnek yazalım. 


Cevap :  

  1. Çöpleri yere atmamak ve çevreyi temiz tutmak.
  2. Parktaki çiçek ve ağaçlara zarar vermemek.
  3. Oyun oynarken arkadaşlarıma saygılı olmak.
  4. Büyüklerime yardımcı olmak ve onları dinlemek.

2. Sınıf Hayat Bilgisi MEB Yayınları 1. Kitap Sayfa 98 Cevapları


➣ Uygulama adımlarını takip ederek etkinliği yapalım. 

Malzemeler: makas, kâğıt, kalem ve zımba

Uygulama Adımları 

➠ “Ekler” bölümünde bulunan Ek 7’yi noktalı yerlerden keselim. Beyaz veya renkli kâğıtları da kapak boyutunda keserek yedi tane iç sayfa hazırlayalım.
➠ Kapak ve iç sayfalarımızı ortadan ikiye katlayalım. Sayfalarımızı kapağımız dışta kalacak şekilde iç içe yerleştirelim. Katladığımız yerlerin aynı tarafta olmasına dikkat edelim.
➠ Hazırladığımız günlüğün dağılmaması için günlüğü katladığımız kenarından zımbalayalım.
➠ Günlüğün her bir sayfasına haftanın günlerini sırayla yazalım.
➠ Günlük yaşamda yerine getirdiğimiz görev ve sorumlulukları hazırladığımız günlüğe gün gün yazalım.
➠ Yazdıklarımızı arkadaşlarımızla paylaşalım. Aşağıdaki soruların cevaplarını sınıf arkadaşlarımızla tartışalım.


1. Sizin ve arkadaşlarınızın görev ve sorumlulukları arasındaki benzerlik ve farklılıkların sebepleri nelerdir?


Cevap :  Bizim yaşımız, ailemiz, evimiz ve çevremiz farklı olduğu için görev ve sorumluluklarımızda da farklılıklar olabilir; ama hepimizin ortak noktası düzenli, saygılı ve sorumluluk sahibi bir birey olmaktır.


2. Görev ve sorumlulukları yerine getirmek neden önemlidir?


Cevap :  Görev ve sorumluluklarımızı yerine getirmek hem aile ve toplum düzenini korur hem de güvenilir, saygılı ve sorumlu bir birey olmamıza yardımcı olur.


2. Sınıf Hayat Bilgisi MEB Yayınları 1. Kitap Sayfa 99 Cevapları


➣ Görev ve sorumluluk günlüğümüzden yararlanarak aşağıdaki davranış takip çizelgesini dolduralım. Davranışlarımıza uygun olarak “her zaman”, “bazen” veya “hiçbir zaman” seçeneklerinden birini işaretleyelim. Boş satırlara başka görev ve sorumluluklarımız varsa yazıp işaretleyelim. 


Cevap :  

  1. Odamı temiz ve düzenli tutarım. (Her zaman)
  2. Giysilerimi temiz ve düzenli kullanırım. (Her zaman)
  3. Kişisel temizliğime özen gösteririm. (Her zaman)
  4. Yapabileceğim işlerde aileme yardım ederim. (Bazen)
  5. Sınıf, kantin, tuvalet, park gibi ortak alanları özenli ve temiz kullanırım. (Her zaman)
  6. Okula zamanında giderim. (Her zaman)
  7. Derslerimi dikkatle dinlerim. (Her zaman)
  8. İnsanlara saygılı ve nazik davranırım. (Her zaman)
  9. İhtiyaç duyduklarında arkadaşlarıma yardımcı olurum. (Bazen)
  10. Kitaplarımı ve defterlerimi düzenli kullanırım. (Her zaman)
  11. Evde verilen ödev ve görevleri zamanında yaparım. (Bazen)


 

2. Sınıf Hayat Bilgisi 1. Kitap Sayfa 88-89-90-91-92-93 Cevapları

İlkokul 2. Sınıf Hayat Bilgisi MEB Yayınları 1. Kitap Toplumda Nezaket ve Görgü Metni Etkinlik Cevapları Sayfa 88, 89, 90, 91, 92, 93


İlkokul 2. Sınıf Hayat Bilgisi MEB Yayınları ve 2. Sınıf Hayat Bilgisi Ders Kitabı 1. Kitap Cevapları, öğrencilerin derslerde işledikleri konuları anlamalarını kolaylaştırır ve günlük yaşamda uygulamalarına yardımcı olur. Bu kaynaklar sayesinde öğrenciler hem ödevlerinde hem de sınav hazırlıklarında destek bulurlar.


“2. Sınıf Hayat Bilgisi 1. Kitap Sayfa 88-89-90-91-92-93 Cevapları”

Özellikle 2. Sınıf Hayat Bilgisi Toplumda Nezaket ve Görgü Metni Etkinlik Cevapları ve 2. Sınıf Hayat Bilgisi Sayfa 88, 89, 90, 91, 92, 93, çocukların toplumsal kuralları öğrenmelerine ve nezaketli davranışlar geliştirmelerine katkı sağlar. Böylece öğrenciler hem aile içinde hem de toplumda daha saygılı ve bilinçli bireyler olurlar.


“2. Sınıf Hayat Bilgisi 1. Kitap Toplumda Nezaket ve Görgü Metni”


2. Sınıf Hayat Bilgisi 1. Kitap Sayfa 88-89-90-91-92-93


➣ Aşağıdaki durumlarda kullanılması gereken nezaket ifadelerini bulmacada uygun yerlere yazalım.


Cevap :

1. Parkta arkadaşımla karşılaştığımda (MERHABA)
2. Uyku saatim geldiğinde yatmaya giderken (İYİ UYKULAR)
3. Sabah komşumuzla karşılaştığımda (GÜNAYDIN)
4. Arkadaşımdan yardım isterken (LÜTFEN)
5. Yemeğimizi yapan kişilere yemeği bitirdiğimizde (ELİNİZE SAĞLIK)
6. Kardeşimin oyuncağına yanlışlıkla zarar verdiğimde (ÖZÜR DİLERİM)
7. Arkadaşım yiyeceğini benimle paylaştığında (TEŞEKKÜR EDERİM) 


1. Bulmacada yazdıklarınız dışında kullandığınız nezaket ifadeleri nelerdir? 


Cevap : Rica ederim, afedersiniz, hoşça kal gibi ifadeler de kullanırım.


2. Aile içinde dikkat ettiğiniz nezaket kuralları nelerdir? 


Cevap : Aileme karşı saygılı konuşurum, sözlerini kesmem ve yardım ederim.


2. Sınıf Hayat Bilgisi MEB Yayınları 1. Kitap Sayfa 89 Cevapları


➣ Uygulama adımlarını takip ederek etkinliği yapalım. 

Malzemeler: 3 adet sarı kâğıt, 3 adet beyaz kâğıt ve kalem

Uygulama Adımları 

➠ Sınıf arkadaşlarımızla 6 grup oluşturalım.
➠ 3 grup beyaz, 3 grup sarı alacak şekilde kâğıtları paylaşalım.
➠ Beyaz kâğıt alan gruptaysak toplumsal yaşamda uymamız gereken nezaket kurallarını yazalım.
➠ Sarı kâğıt alan gruptaysak toplumsal yaşamda uymamız gereken görgü kurallarını yazalım.
➠ Yazdığımız kâğıdı diğer renkte kâğıt olan bir grupla değiştirelim.
➠ Diğer gruptaki arkadaşlarımızın yazdıklarını okuyarak yazılanların altına biz de bir kural yazalım.
➠ Etkinlik tamamlandıktan sonra grup olarak tahtaya çıkarak yazdığımız kuralları okuyalım.


1. Etkinlikte yazılan nezaket ve görgü kurallarından hangilerine günlük yaşamınızda uyuyorsunuz?


Cevap : Arkadaşlarıma “lütfen” ve “teşekkür ederim” diyorum, sırada beklerken sabırlı oluyorum ve başkalarının eşyalarına izinsiz dokunmuyorum.


2. Günlük yaşamınızda nezaket ve görgü kurallarına uygun olmayan davranışlarla karşılaşırsanız neler hissedersiniz?


Cevap : Üzgün ve rahatsız olurum, yanlış davranışın düzeltilmesini isterim.


2. Sınıf Hayat Bilgisi MEB Yayınları 1. Kitap Sayfa 92 Cevapları


➣ Uygulama adımlarını takip ederek etkinliği yapalım. 

Malzemeler: torba, kâğıt, makas ve kalem

Uygulama Adımları 

➠ Sınıftaki öğrenci sayısı kadar küçük kâğıt parçaları hazırlayalım.
➠ Kâğıtların yarısına “Nezaket ve Görgü Takımı”, yarısına da “Farkındalık Takımı” yazalım.
➠ Kâğıtları bir torbaya atalım.
➠ Sırayla kâğıt çekerek hangi takımın üyesi olduğumuzu belirleyelim. Ancak arkadaşlarımıza söylemeyelim.
➠ Nezaket ve görgü takımında görevliysek gün boyunca her fırsatta arkadaşlarımıza nezaket ve görgü kurallarına uygun davranışlar sergileyelim.
➠ Farkındalık takımındaysak gün boyunca gözlemlediğimiz nezaket ve görgü kurallarına uygun olan davranışları not edelim.


1. Gün boyunca uyduğunuz ya da gözlemlediğiniz nezaket ve görgü kuralları nelerdir?


Cevap : Arkadaşlarıma “lütfen” ve “teşekkür ederim” dedim, sırada beklerken sabırlı oldum ve başkalarının eşyalarına izinsiz dokunmadım.


2. Toplumsal yaşamda nezaket ve görgü kurallarına uymak neden önemlidir?


Cevap : İnsanların kendilerini değerli hissetmesini sağlar ve ortamı daha düzenli ve mutlu kılar.


2. Sınıf Hayat Bilgisi MEB Yayınları 1. Kitap Sayfa 93 Cevapları


➣ Aşağıdaki kontrol listesini inceleyelim. Uyduğumuz nezaket ve görgü kuralları için “evet”, uymadıklarımız için “hayır” seçeneğini işaretleyelim. Listeyi çoğaltarak haftalık olarak kullanabiliriz. Boş satırlara uygulanması gereken başka nezaket veya görgü kurallarını yazıp işaretleyelim.


Cevap :  

  1. Başkalarıyla iletişim kurarken onlara karşı nazik davranırım. (Evet)
  2. İletişim kurduğum kişiye saygılı ve anlayışlı davranırım. (Evet)
  3. Hatalı davrandığım durumlarda özür dilerim. (Evet)
  4. “Teşekkür ederim, lütfen” gibi nezaket ifadelerini kullanırım. (Evet)
  5. Gerekli yerlerde sıranın bana gelmesini sabırla beklerim. (Evet)
  6. Ağzımda yiyecek varken konuşmam. (Evet)
  7. Yemeklerde çatal, kaşık ve peçete kullanırım. (Evet)
  8. Sofraya ailemle beraber oturup sofradan ailemle beraber kalkarım. (Evet)
  9. Telefon veya tablet kullanırken başkalarını rahatsız etmem. (Evet)
  10. Ev ve okul eşyalarına zarar vermem. (Evet)
  11. Arkadaşlarımı dinler ve sözünü kesmem. (Evet)
  12. Toplulukta sessiz ve saygılı olurum. (Evet)
  13. Misafir geldiğinde kibar davranırım. (Evet)
  14. Yardım isterken ve verirken nazik olurum. (Evet)


 

2. Sınıf Hayat Bilgisi 1. Kitap Sayfa 87 Cevapları

İlkokul 2. Sınıf Hayat Bilgisi MEB Yayınları 1. Kitap Performans Görevi Metni Etkinlik Cevapları Sayfa 87


İlkokul 2. Sınıf Hayat Bilgisi MEB Yayınları ve 2. Sınıf Hayat Bilgisi Ders Kitabı 1. Kitap Cevapları, öğrencilerin konuları daha iyi anlamalarına ve derslerde öğrendiklerini pekiştirmelerine yardımcı olur. Bu kaynaklar sayesinde çocuklar ödevlerini daha bilinçli bir şekilde yapabilirler.


“2. Sınıf Hayat Bilgisi 1. Kitap Sayfa 87 Cevapları”

Özellikle 2. Sınıf Hayat Bilgisi Performans Görevi Metni Etkinlik Cevapları ve 2. Sınıf Hayat Bilgisi Sayfa 87 Cevapları, öğrencilerin sorumluluk bilinci kazanmalarını sağlar. Böylece çocuklar hem akademik başarılarını artırır hem de günlük yaşamda daha düzenli bireyler olurlar.


“2. Sınıf Hayat Bilgisi 1. Kitap 2. Ünite Tekrar Zamanı Metni”


2. Sınıf Hayat Bilgisi 1. Kitap Sayfa 87 Cevapları


➣ Aşağıdaki performans görevini yapalım. 

Süre : İki ders saati
Konu : Ailenin önemi
Görev : Ailenin önemiyle ilgili bir hikâye yazmak ve hikâyemize uygun görseller hazırlamak

Uygulama Adımları 

➠ Hikâyemizin kahramanlarını belirleyelim.
➠ Hikâyemizde yer alacak olayları planlayalım.
➠ Hikâyemizde aile birliğinin korunmasında sevgi ve saygının önemini anlatalım.
➠ Ailece geçirilen vakitlerin, aile bireylerinin birbirine gösterdiği saygının aile içi iletişimi güçlendirmedeki önemine yer verelim.
➠ “Ekler” bölümündeki Ek 6’yı kullanarak hikâyemizi planımıza göre yazalım.
➠ Yazdığımız hikâyeye uygun görseller hazırlayalım.
➠ Hikâyemize uygun başlık yazalım.


Cevap

“Sevgiyle Birlikte”

Hikâyemde kahramanlarım Ali ve ailesi. Bir gün Ali’nin kardeşi bir oyuncağını kaybeder, aile birlikte arayıp bulur ve birbirine yardım ederek sevgi gösterir. Hikâyede aile birliği, sevgi ve saygı ile sorunların çözüldüğünü anlattım. Görsellerde Ali ve ailesinin birlikte oyun oynarken ve birbirine yardım ederken resimlerini çizdim.



 

2. Sınıf Hayat Bilgisi 1. Kitap Sayfa 82-83-84-85-86 Cevapları

İlkokul 2. Sınıf Hayat Bilgisi MEB Yayınları 1. Kitap Canım Ailem Metni Etkinlik Cevapları Sayfa 82, 83, 84, 85, 86


İlkokul 2. Sınıf Hayat Bilgisi MEB Yayınları ve 2. Sınıf Hayat Bilgisi Ders Kitabı 1. Kitap Cevapları, öğrencilerin derslerde öğrendiklerini pekiştirmeleri ve günlük yaşamda uygulayabilmeleri için önemli kaynaklardır. Bu cevaplar, çocukların konuları daha iyi anlamalarına yardımcı olur.


“2. Sınıf Hayat Bilgisi 1. Kitap Sayfa 82-83-84-85-86 Cevapları”

Özellikle 2. Sınıf Hayat Bilgisi Canım Ailem Metni Etkinlik Cevapları ve 2. Sınıf Hayat Bilgisi Sayfa 82, 83, 84, 85, 86, öğrencilerin aile bağlarını anlamalarına ve sorumluluk bilinci kazanmalarına katkı sağlar. Böylece çocuklar hem derslerinde hem de ev yaşamlarında daha bilinçli bireyler olur.


“2. Sınıf Hayat Bilgisi 1. Kitap Canım Ailem Metni”


2. Sınıf Hayat Bilgisi 1. Kitap Sayfa 82-83-84-85-86


1. “Çekirdek aile” ve “geniş aile” denildiğinde ne anlıyorsunuz? 


Cevap : Çekirdek aile anne, baba ve çocuklardan oluşur; geniş aile ise büyükanne, büyükbaba, amca ve halaları da içerir.


2. Görsellerden hangisi çekirdek aileye, hangisi geniş aileye örnektir? 


Cevap : Birinci görsel geniş aile yer alırken, ikinci resimde ise çekirdek aile yer alır. 


3. Aileniz sizin için neden önemlidir?


Cevap :  Ailem bana sevgiyi, güveni ve desteği verir.


2. Sınıf Hayat Bilgisi MEB Yayınları 1. Kitap Sayfa 83 Cevapları


› Günlük örneğini inceleyerek etkinliği cevaplayalım. 

Sevgili Günlük,

Bugün cumartesi, hava güneşli. Hafta sonları hava güzelse kahvaltıyı balkonda yaparız. Ancak bir süredir balkonumuzu “kuş ailesi” kullanıyor. Birkaç hafta önce balkondaki çiçekleri sularken güzeller güzeli bir kumru ile göz göze geldim. Güzel kumru meğer bizim saksıya yumurtlamış. O günden sonra balkon manzarası oldu mu sana kumru manzarası? Anne ve baba kuş yumurtaları gözleri gibi korudular. Beslenmeye bile sırayla gittiler. Biz de onları merak ve sevgiyle izledik.

Nihayet bebek kuşlar yumurtadan çıktı. Bu defa anne ile babanın onları besleme telaşı içimizi ısıttı. Sırada ise uçuş denemeleri var. Anne ile baba, yavrularının minik kanat hareketlerini nasıl da gururla izliyor. Bu demek oluyor ki kuş ailemiz bir süre sonra bize veda edecek. Bize de onlardan gördüğümüz aile sıcaklığı ve onlara yardım etmenin mutluluğu kalacak. Tabii bir de balkonumuz!


› Yağız’ın ailesiyle yaşadığı bu olayın ona neler hissettirmiş olabileceğini arkadaşlarımızla tartışalım


Cevap : Kuş ailesini izlerken Yağız merak ve sevgi hissetmiş, onlara yardım etmenin mutluluğunu yaşamış olabilir.


› Ailemizle yaşadığımız bir anıyı anlatalım. 


Cevap : Geçen hafta ailemle parka gittik, salıncakta oynadık ve birlikte piknik yaptık, çok eğlendik.


2. Sınıf Hayat Bilgisi MEB Yayınları 1. Kitap Sayfa 86 Cevapları


➣ Uygulama adımlarını takip ederek etkinliği yapalım. 

Malzemeler: torba, kâğıt ve kalem

Uygulama Adımları

➠ Bu kelimelerden yola çıkarak “Ailemiz neden önemlidir?” sorusunun cevabını düşünelim.
➠ Cevabımızı bir kâğıda yazarak kâğıdı torbaya atalım.
➠ Herkes cevabını torbaya attıktan sonra torbadan rastgele bir kâğıt seçelim.
➠ Seçtiğimiz kâğıttaki cevabı okuyarak düşüncelerimizi söyleyelim.
➠ Arkadaşlarımızın düşüncelerini dinleyelim.

➠ “Ailemiz neden önemlidir?” sorusunun cevabı üzerine konuşalım.


Cevap :  Ailem bana sevgiyi, güveni ve yardımı verir; birlikte vakit geçirmek beni mutlu eder.



 

2. Sınıf Hayat Bilgisi 1. Kitap Sayfa 74-75-76-77 Cevapları

İlkokul 2. Sınıf Hayat Bilgisi MEB Yayınları 1. Kitap 2. Ünite Tekrar Zamanı Metni Etkinlik Cevapları Sayfa 74, 75, 76, 77


İlkokul 2. Sınıf Hayat Bilgisi MEB Yayınları ve 2. Sınıf Hayat Bilgisi Ders Kitabı 1. Kitap Cevapları, öğrencilerin derslerde öğrendiklerini pekiştirmeleri ve bilgilerini günlük yaşamda kullanabilmeleri için önemli kaynaklardır. Bu cevaplar, çocukların konuları daha kolay anlamalarına ve etkin şekilde öğrenmelerine yardımcı olur.


“2. Sınıf Hayat Bilgisi 1. Kitap Sayfa 74-75-76-77 Cevapları”

Özellikle 2. Sınıf Hayat Bilgisi 2. Ünite Tekrar Zamanı Metni Etkinlik Cevapları ve 2. Sınıf Hayat Bilgisi Sayfa 74, 75, 76, 77, öğrencilerin ikinci ünite boyunca öğrendikleri bilgileri tekrar etmelerine ve eksiklerini tamamlamalarına katkı sağlar. Böylece çocuklar hem derslerinde hem de günlük yaşamda daha bilinçli bireyler olur.


“2. Sınıf Hayat Bilgisi 1. Kitap 2. Ünite Tekrar Zamanı Metni


2. Sınıf Hayat Bilgisi 1. Kitap Sayfa 74-75-76-77


1. Sağlıklı büyüme ve gelişmeye uygun alışkanlıkların olduğu görsellerin altındaki kutuları işaretleyelim. Sağlıklı büyüme ve gelişme ile ilgili alışkanlıklarımıza örnek verelim.


Cevap

“2. Sınıf Hayat Bilgisi MEB Yayınları 1. Kitap Sayfa 74 Cevapları”

2. Sınıf Hayat Bilgisi MEB Yayınları 1. Kitap Sayfa 75 Cevapları


2. Kişisel alan sınırlarının korunmasıyla ilgili doğru cümlelerin başındaki heceleri boyayalım. Heceleri aşağıdaki kutuya sırayla yazarak şifreyi bulalım.


Cevap :  

= Pazarda tanımadığım biri kolumdan çekerse bağırarak yardım isterim.

VEN = Teneffüste oyunumuzu bozan arkadaşımı uygun bir dille uyarırım. Bunu yapmaya devam ederse onu nöbetçi öğretmene söylerim.

DE =  Çevrim içi ortamlarda kişisel bilgilerimi paylaşmam gerekirse önce aileme danışırım.

OL = Arkadaşım ailemize haber vermeden bir yere gitmemiz konusunda ısrar ederse “Hayır!” derim.

ŞİFRE = GÜVENDE OL


2. Sınıf Hayat Bilgisi MEB Yayınları 1. Kitap Sayfa 76 Cevapları


3. Aşağıdaki trafik işaret levhalarının anlamlarının doğru ya da yanlış olduğunu belirleyelim. Başlangıç noktasından başlayalım. Yönlendirmeler doğrultusunda ok işareti çizerek ilerleyelim. Ulaştığımız ilin altındaki kutuyu işaretleyelim.


Cevap :  

“2. Sınıf Hayat Bilgisi MEB Yayınları 1. Kitap Sayfa 76 Cevapları”

4. Trafik işaret levhalarına uymanın toplumsal açıdan önemi nedir? 


Cevap :  Trafik işaret levhalarına uymak kazaları önler ve herkesin güvenli bir şekilde yol kullanmasını sağlar.


2. Sınıf Hayat Bilgisi MEB Yayınları 1. Kitap Sayfa 77 Cevapları


5. 1-1-2 Acil Çağrı Merkezi yetkilisiyle iletişim kurarken yapılan doğru davranışları maviye, yanlış davranışları kırmızıya boyayalım. Oluşan şeklin altındaki kutuyu işaretleyelim.


Cevap :  2. KUTUUĞU İŞARETLEYİNİZ. 



 

error: Content is protected !!